Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Kesta.pl
- 1
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].
- Właścicielem Sklepu jest: FHU KESTA Andrzej Majkut, NIP: 8161125863, adres email: biuro@kesta.pl
- Ilekroć w dokumencie pojawia się pojęcie Konsument – oznacza ono osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
- Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Kupujący powinien zapoznać się z obowiązującą Polityką Prywatnościsklepu.
- 2
Zamówienia
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem.
- Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.
- W przypadku gdy projekt wymaga akceptacji lub innych działań ze strony kupującego, jeśli w ciągu 7 dni nie zostanie przesłana wymagana informacja zwrotna pozwalająca przystąpić do realizacji zamówienia zastrzegamy sobie prawo do wykonania zamówienia zgodnie z przesłanymi informacjami i materiałami uznając, że Kupujący nie wyraża żadnych zastrzeżeń, a wszelkie reklamacje z tytułu niewłaściwości w zamówieniu wynikających z braku wcześniejszych uwag przez Kupującego nie będą uznawane.
- Przesłanie wiadomości z akceptacją projektu przez Klienta, jest traktowane jako ostateczne potwierdzenie poprawności projektu. Wysyłanie kolejnych poprawek w wiadomościach następujących po wiadomości z akceptacją, nawet w bardzo niewielkim odstępie czasu, nie jest uznawane jako wniesienie uwag do projektu. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji zgodnie z ofertą. Sprzedawca nie odpowiada za błędy literowe i graficzne w projekcie etykiety jeśli były one widoczne na przedstawionej wizualizacji oraz zostały zaakceptowane przez Klienta.
- 3
Płatności
- Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.
- Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
- Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę oraz spełnienie warunków opisanych w treści oferty towaru.
- W przypadku braku płatności w okresie dłuższym niż 7 dni od momentu złożenia zamówienia, Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia oraz odmowy realizacji w terminie późniejszym.
- Dla każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT wystawiana po zrealizowaniu zamówienia oraz wysyłana na adres email podany w zamówieniu.
- 4
Wysyłka towaru
- Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej).
- W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
- W przypadku płatności przelewem tradycyjnym termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
- Jeśli przesyłka po nadaniu do Klienta zostanie zwrócona przez przewoźnika na adres Sklepu, istnieje możliwość ponownego nadania, gdzie koszt transportu ponosi Klient jeśli poprzednie doręczenie przebiegło prawidłowo. Zamówienie w momencie zwrotu przesyłki przechowywane jest przez 14dni oczekując na ponowne nadanie przesyłki, jeśli Klient nie wyrazi chęci w tym okresie, zamówienie zostanie usunięte z magazynu bez możliwości ponownej wysyłki uznając, że zamówienie zostało zrealizowane oraz zamknięte.
- 5
Reklamacje
- W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Towar powinien być kompletny w oryginalnym opakowaniu. Reklamowanie naruszonego bądź niekompletnego towaru nie będzie przez Sklep uwzględniane.
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 7 dni od momentu otrzymania reklamacji.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
- Sprzedawca zastrzega, że projekty graficzne i zdjęcia produktów mogą odbiegać kolorystycznie od ich rzeczywistego wyglądu, z uwagi na indywidualne ustawienia monitorów oraz ich różnorodność nasycenia barw. Akceptacja kolorystyki jest możliwa tylko przy wykonaniu odbitki próbnej. Roszczenia dotyczące różnic kolorystycznych pomiędzy wyświetlanymi na monitorze Klienta a wydrukiem końcowym bez wykonani a prób nie będą uwzględniane, gdyż występowanie tych rozbieżności jest naturalne.
- W przypadku zamówień krówek wysyłane są one świeżo przygotowane, dlatego mogą nieco zmienić swój kształt podczas transportu, na skutek przenoszenia paczek przez kuriera, za co nie ponosimy odpowiedzialności.
- Należy sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera, w razie uszkodzeń konieczne jest spisanie protokołu szkody uwzględniającego stopień uszkodzenia, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Brak protokołu szkody wynikłej podczas transportu może być powodem nieuwzględnienia reklamacji z tego tytułu.
- Reklamacje należy składać mailowo w czasie do 24 godzin od otrzymania przesyłki. Wiadomość powinna zawierać opis problemu wraz z dołączonymi zdjęciami otrzymanego produktu.
- W przypadku nadruku fullcolor na etykietach, należy mieć na uwadze, że papier wykorzystywany przy etykietach jest w kilku miejscach mocno zaginany, w związku z tym w miejscach zgięć może byc delikatnie widoczna biała krawędź papieru wynikła z zawijania etykiety. Jest to normalne zjawisko nie mogące być podstawą do reklamacji.
- Na etykietach cukierków zaraz po zawinięciu w warunkach wysokich temperatur (okres wakacyjny) mogą pojawić się widoczne niewielkie wilgotne plamy, jest to charakterystyczne dla tego produktu z uwagi na wykorzystywane przy produkcji składniki, a samo pakowanie cukierków odbywa się zaraz po wyprodukowaniu świeżej masy krówkowej. Dotyczy to przede wszystkim jasnych etykiet. Przechowywanie świeżych cukierków w suchym i chłodnym miejscu powoduje częściowe zanikanie tego efektu na papierku. Zalecana temperatura przechowywania wynosi do około 18°C.
- Czas kruszenia masy krówkowej uzależniony jest w głównej mierze od warunków ich transportu/przechowywania. W okresach wysokich temperatur cukierki kruszeją znacznie szybciej niż w okresie zimowym, zależne jest to również od masy poszczególnych cukierków, gdyż posiadają nieregularne kształty, stąd dokładny czas w jakim cukierki stają się kruche jest niemożliwy do określenia – od kilku dni do kilku tygodni. W niektórych sytuacjach, aby zapobiec łatwej deformacji cukierków przez panujące wysokie temperatury, masa krówkowa może być gotowana dłużej, przez co proces kruszenia może być znacznie przyspieszony dla niektórych partii.
- 6
Prawo odstąpienia od umowy
Produkty, które oferujemy są przygotowywane specjalnie na zamówienie i nie mogą zostać zwrócone bez podania przyczyny. Są to świadczenia o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów (art. 10 ust. 2 pkt 4)
- 7
Ochrona prywatności
- Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu.
- Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.
- Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo – promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
- 8
Własność intelektualna
- Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
- 9
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.
- Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.
- Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.
- W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.